§ 1 Dane kontaktowe
Właścicielem Apartamentów przy Muzeum jest spółka: Kolbi Market Sp z.o.o z siedzibą w Brzezinach 95-060 ul Piłsudskiego 51 wpisaną do KRS pod numerami: NIP: 8331406763 , REGON: 52409177, KRS: 0001011660.
Bank PKO BP
Nr rachunku bankowego: 03 1020 3378 0000 1902 0412 2321
BIC BANKU/SWIFT CODE BANKU – BPKOPLPW
§ 2 Postanowienia ogólne
Regulamin określa warunki wynajmowanym, korzystania i pobytu na terenie obiektu od Apartamenty Przy Muzeum. Dokonanie rezerwacji na terenie obiektu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
Definicje:
§ 3 Okres Najmu
Zarezerwowany Obiekt jest dostępny dla Klienta najwcześniej od godziny 16:00 (pm) pierwszego dnia zarezerwowanego okresu najmu Obiektu, do godziny 12:00 (am) ostatniego dnia zarezerwowanego okresu najmu. Wcześniejszy przyjazd, w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, jest możliwy wyłącznie w przypadku uzgodnienia tego z Administratorem obiektu pod nr tel. +48 509895743. Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, ponad czas wskazany w dobie hotelowej (do godz. 11.00 am) musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu Apartamenty przy Muzeum i może wiązać się z dodatkową opłatą w wysokości 50 PLN/1h.
§ 4 Warunki rezerwacji i płatności
§ 5 Meldowanie i zasady odbioru kluczy
Przyjazd po godz. 20:00 musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu i może powodować naliczenie dodatkowej jednorazowej opłaty w wysokości 100 PLN.
Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
Zameldowanie po godzinie 2:00 (pm) i wymeldowanie przed godziną 8:00 (am) powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z Administratorem Obiektu pod nr tel. +48 509895743. Klient przed rozpoczęciem najmu Obiektu zobowiązany jest dokonać formalności meldunkowych i odebrać klucz do Obiektu. Wydanie klucza do Obiektu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany okres najmu.
W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Obiektu (bez zgody i wiedzy Właściciela lub osoby upoważnionej), należy się liczyć z dodatkową opłatą podaną w cenniku oraz opłatą manipulacyjną w wysokości 200 PLN/doba.
§ 6 Wymeldowanie i zdanie kluczy
Wymeldowanie przed godz. 8:00 (am) musi być uzgodnione z Administratorem Obiektu. Zdanie kluczy po zakończeniu najmu odbywa się w Obiekcie o godzinie ustalonej wcześniej z Administratorem Obiektu. Apartament jest sprawdzany przez personel Obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu, Goście za powstałe szkody bądź straty zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy mienie znajdujące się w Obiekcie zobowiązany jest do naprawienia szkody na zasadach ogólnych, zgodnie z kodeksem cywilnym, do czego się zobowiązuje podpisując niniejszy Regulamin. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze Obiektu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej, w przypadku braku możliwości ich wyegzekwowania polubownie.
W przypadku zgubienia kluczy do Obiektu Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50 PLN.
§ 7 Zasady Użytkowania
W momencie przekazania przez Właściciela kluczy do domku stają się Państwo jego gospodarzami ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Klienci i Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 (pm) do 6:00 (am). W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju na terenie Obiektu lub uciążliwego hałasowania w godzinach ciszy nocnej Administrator ma prawo nałożyć na Klienta karę pieniężną w wysokości 500 PLN za każdy przypadek, ma prawo obciążyć Klienta lub jego gości kosztami dojazdu grupy interwencyjnej ochrony doliczając ją do rachunku Klienta, niezależnie od tego, czy zakłócenia dokonał Klient, czy też przebywający z nim Goście. Ponadto Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia najmu ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku właściciel obiektu nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu, a Klientowi nie przysługuje prawo do odszkodowania.
Do stałego pobytu na terenie upoważnieni są jedynie Goście; przy czym, pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 na terenie dozwolony jest wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Osoby niebędące Gośćmi, a przebywające na terenie na zaproszenie Gości, zobowiązane są do opuszczenia terenu do godziny 22:00 (pm), a ich nocowanie bez zgody gospodarza obiektu jest zabronione. Goście, którzy zaprosili takie osoby, ponoszą za nie odpowiedzialność, w tym za przestrzeganie przez te osoby postanowień niniejszego Regulaminu.
W Obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz świec. Ponadto, zabronione jest palenie ognia w miejscach do tego nie przeznaczonych, a w szczególności pozostawianie bez nadzoru otwartego ognia, użytkowania, żelazek, kuchenek, klimatyzacji oraz urządzeń grzewczych domków, a także innych urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe.
Klient po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać Obiekt, tzn. sprawdzić meble, okna, kabiny prysznicowe, stół jadalny itd. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast bezpośrednio do Administratora lub osoby upoważnionej.
Administrator dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. Ukrytych, ale tylko w elementach niewidocznych. Brak uwag ze strony Klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu.
Klient odpowiada finansowo za szkody i zniszczenia (w tym wyposażenia i urządzeń technicznych) powstałe na terenie obiektu w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu Klient wyraża zgodę na obciążenia go kosztami naprawy lub usunięcia szkody.
O konieczności dokonania napraw w apartamencie przed przystąpieniem do użytkowania Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela obiektu. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domku. O konieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela Obiektu lub osobę do tego upoważnioną. Wszelkie ewentualne usterki w apartamentach oraz inne problemy dotyczące funkcjonowania obiektów wynikłe w trakcie użytkowania, Goście są zobowiązani zgłaszać na bieżąco Właścicielowi lub osobie upoważnionej. Dokonane zniszczenia obciążają Gości określonego domku.
Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domku/apartamentu w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń, sprzętów kuchennych, grilla, wyrzucenia śmieci. W przypadku rażącego nieporządku może zostać pobrana dodatkowa oplata w wysokości 250 PLN. Zabroniona jest zamiana domków między Gośćmi, przesuwanie lub przenoszenie mebli, zamiana naczyń oraz innego wyposażenia domków.
Administrator nie odpowiada za pozostawione mienie Klienta na terenie Obiektu. Klient dołoży wszelkich starań aby zabezpieczyć należycie swoje mienie.
§ 8 Reklamacje
§ 9 Zwierzęta
Akceptujemy pobyt z małymi i domowymi zwierzętami. Za pobyt pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 100 PLN. Właściciel w pełni odpowiada za swoje zwierzę, w szczególności psy wyprowadza wyłącznie na smyczy na terenie obiektu. W przypadku pobytu ze zwierzętami wymaga się od Klienta dodatkowego zabezpieczenia sofy/kanapy w salonie własnym kocem lub innym materiałem przed ewentualnymi zabrudzeniami, sierścią i uszkodzeniami. W przypadku braku zastosowania się do ww. zasad Administrator może żądać dodatkowej opłaty za rażący nieporządek opisany w § 6.
§ 10 Parkowanie pojazdów
Wyłącznie dla Klientów Obiektu dostępny jest nieodpłatny, niestrzeżony parking.
Zezwala się Klientom na parkowanie ich samochodów na terenie Obiektu wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. W szczególności zabrania się poruszania się pojazdami po trawnikach i miejscach wykluczonych z ruchu, dojazdów pożarowych, zakazach wjazdu itp.
Goście parkują swoje pojazdy na terenie obiektu bez zawierania dodatkowej umowy przechowywania tych pojazdów oraz pozostawionych w nich rzeczy i pieniędzy, ani innej umowy o podobnym charakterze.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenia tych pojazdów oraz pozostawionego w nich mienia.
§ 11 Sytuacje wyjątkowe / siły wyższe / awarie
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Administrator rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi zmiany terminu rezerwacji lub dokonania anulacji rezerwacji (tylko w przypadku, gdy Obiekt nie będzie w stanie dokonać zmiany w terminie rezerwacji). Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gości lub ich majątku, z powodu niezależnych od Administratora, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone, jeśli inne rozwiązania nie wejdą w życie (zmiana terminu rezerwacji). W przypadku odwołania rezerwacji przez Administratora, z przyczyn zależnych od niej, na maksymalnie 5 dni przed rozpoczęciem okresu najmu Obiektu, Apartamenty Przy Muzeum zobowiązuje się do dokonania zwrotu wpłaconych należności. Apartamenty Przy Muzeum nie są zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek kar, odszkodowań, itp. z tytułu odwołania rezerwacji.
Administrator zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w Apartamencie bez zbędnej zwłoki do 48 h chyba, że charakter usterki wymaga dłuższego czasu jej naprawy. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Apartamenty Przy Muzeum (dostawa mediów, w tym TV oraz Internet, awarie sprzętów znajdujących się w Apartamencie), nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub najmu Obiektu i tym samym nie są podstawą do obniżenia lub zwrotu opłaty za najem lub kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
§ 12 Postanowienia końcowe
Polityka Prywatności
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników strony internetowej https://apartamentyprzymuzeum.pl/ (dalej: "Strona").
1.2. Administratorem danych osobowych jest Kolbi Market Sp. z o.o. z siedzibą w Brzezinach, ul. Piłsudskiego 51, 95-060 Brzeziny, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001011660, NIP: 8331406763, REGON: 52409177, zwana dalej "Apartamenty Przy Muzeum".
1.3. Kontakt z administratorem w sprawach związanych z ochroną danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: apartamentyprzymuzeum@gmail.com
2. Zakres przetwarzanych danych osobowych
2.1. Apartamenty Przy Muzeum przetwarza dane osobowe użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług, w tym rezerwacji apartamentów.
2.2. Przetwarzane dane obejmują m.in.:
3. Cel i podstawy prawne przetwarzania danych
3.1. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
4. Odbiorcy danych osobowych
4.1. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z administratorem, w tym dostawcom systemów rezerwacyjnych, operatorom płatności, dostawcom usług hostingowych oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych
5.1. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Prawa użytkowników
6.1. Każdy użytkownik ma prawo do:
7. Pliki cookies i technologie śledzące
7.1. Strona wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy funkcjonalności oraz dostosowania treści do preferencji użytkowników.
7.2. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki.
8. Zabezpieczenia danych
8.1. Apartamenty Przy Muzeum stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem oraz ich utratą.
9. Zmiany w Polityce Prywatności
9.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Aktualna wersja będzie publikowana na Stronie.
10. Kontakt
10.1. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z administratorem pod adresem e-mail: apartamentyprzymuzeum@gmail.com