Regulamin

§ 1 Dane kontaktowe

Właścicielem Apartamentów przy Muzeum jest spółka: Kolbi Market Sp z.o.o z siedzibą w Brzezinach 95-060 ul Piłsudskiego 51 wpisaną do KRS pod numerami:  NIP: 8331406763 , REGON: 52409177, KRS: 0001011660.

Bank PKO BP

Nr rachunku bankowego: 03 1020 3378 0000 1902 0412 2321

BIC BANKU/SWIFT CODE BANKU – BPKOPLPW

§ 2 Postanowienia ogólne

Regulamin określa warunki wynajmowanym, korzystania i pobytu na terenie obiektu od Apartamenty Przy Muzeum. Dokonanie rezerwacji na terenie obiektu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.

Definicje:

  • Obiekt: Apartament położony w Brzezinach przy ul. Piłsudskiego 51 zwanym również jako Apartamenty przy Muzeum, a także znajdujące się obok budynków parking, ciągi komunikacyjne i pozostałe obiekty mieszczące się na ww. terenie.
  • Administrator: Osoba zarządzająca obiektem, wydająca klucze, właściciele.
  • Klient: Osoba wynajmująca Apartament oferowany przez Apartamenty przy Muzeum.
  • Gość: Klient oraz Osoby, które przebywają wraz z Klientem w wynajmowanym przez niego Obiekcie, zgodnie z dokonaną rezerwacją.
  • Zadatek: bezzwrotna kwota stanowiąca potwierdzenie rezerwacji Obiektu.

§ 3 Okres Najmu

Zarezerwowany Obiekt jest dostępny dla Klienta najwcześniej od godziny 16:00 (pm) pierwszego dnia zarezerwowanego okresu najmu Obiektu, do godziny 12:00 (am) ostatniego dnia zarezerwowanego okresu najmu. Wcześniejszy przyjazd, w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, jest możliwy wyłącznie w przypadku uzgodnienia tego z Administratorem obiektu pod nr tel. +48 509895743. Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, ponad czas wskazany w dobie hotelowej (do godz. 11.00 am) musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu Apartamenty przy Muzeum i może wiązać się z dodatkową opłatą w wysokości 50 PLN/1h.

§ 4 Warunki rezerwacji i płatności

  1. Rezerwacji Obiektu można dokonać w następujący sposób:
    • poprzez przesłanie wypełnionego formularza drogą elektroniczną na apartamentyprzymuzeum@gmail.com
    • telefonicznie: +48 509895743,
    • poprzez stronę internetowa www.apartamentyprzymuzeum.pl
    • pośredników portali rezerwacyjnych,
    • osobiście za pośrednictwem recepcji obiektu.
  1. W przypadku rezerwacji poprzez formularz kontaktowy na stronie www.apartamentyprzymuzeum.pl, dokonanie wstępnej rezerwacji następuje w chwili przesłania przez Administratora wiadomości na adres e-mail podany przez Klienta, zawierającej potwierdzenie rezerwacji i szczegóły pobytu, w tym ilość osób, rodzaj Obiektu, daty pobytu, cenę całkowitą oraz wysokość zadatku który należy wpłacić w terminie 2-ch dni od daty przesłania wiadomości.
  2. Finalną rezerwację uważa się za potwierdzoną i dokonaną w chwili uznania na rachunku bankowym wskazanym w wiadomości kwoty zadatku przez Klienta w wysokości i w terminie wskazanym w wiadomości rezerwacyjnej.
  3. W przypadku samodzielnej rezerwacji przy użyciu kalendarza na stronie www.apartamentyprzymuzeum.pl, Rezerwację uważa się za potwierdzoną w chwili potwierdzenia wniesienia opłaty poprzez system płatności udostępniony na stronie www.apartamentyprzymuzeum.pl Klientowi w całkowitej kwocie wskazanej za pobyt lub jeżeli będzie istniała taka możliwość w kwocie wskazanej jako Zadatek lub kwota Pakietu na pobyt w wysokości i w terminie wskazanym w wiadomości rezerwacyjnej.
  4. W przypadku odwołania rezerwacji dokonanej dowolną metodą, zarówno Zadatek jak i wpłacona całość kwoty pobytu nie podlegają zwrotowi. Administrator Obiektu dopuszcza jednorazową możliwość zmiany daty pobytu z uwzględnieniem wcześniej wpłaconego Zadatku lub opłacenia całości pobytu, pod warunkiem uprzedzenia Administratora Obiektu o chęci zmiany daty pobytu z wyprzedzaniem minimum 15 dniowym. Opisany w zdaniu poprzednim przypadek możliwości zmiany daty pobytu nie dotyczy okresów świąt, nowego roku oraz długich weekendów.
  5. Dokonanie wyżej opisanej zmiany może odbyć się wyłącznie 1 raz, a pobyt może zostać przełożony pod warunkiem dostępności Budynku w nowym oczekiwanym terminie. Administrator zastrzega możliwość zmiany budynku w takim przypadku.
  6. W celu otrzymania faktury VAT tytułem dokonanej przedpłaty niezbędne jest podanie danych nabywcy wymaganych przepisami prawa do poprawnego wystawienia faktury najpóźniej w momencie dokonania rezerwacji.

§ 5 Meldowanie i zasady odbioru kluczy

Przyjazd po godz. 20:00 musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu i może powodować naliczenie dodatkowej jednorazowej opłaty w wysokości 100 PLN.

Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:

  • nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu;
  • znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub też w takim stanie są inni Goście;
  • podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyli niniejszy Regulamin lub inne Regulaminy obowiązujące na terenie obiektu.
  • W przypadku przyjazdu większej liczby Gości do zarezerwowanego Apartamentu, niż ta, która była zgłoszona przy dokonywaniu rezerwacji, okoliczność taka uznawana będzie za złamanie warunków Regulaminu i skutkować będzie jej anulowaniem oraz utratą wcześniej wpłaconych środków przez Klienta, lub uznaniowo w przypadku przekroczenia tej liczby.
  • Apartamenty Przy Muzeum ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę w wysokości 100 PLN/doba.

Zameldowanie po godzinie 2:00 (pm) i wymeldowanie przed godziną 8:00 (am)  powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z Administratorem Obiektu pod nr tel. +48 509895743. Klient przed rozpoczęciem najmu Obiektu zobowiązany jest dokonać formalności meldunkowych i odebrać klucz do Obiektu. Wydanie klucza do Obiektu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany okres najmu.

W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Obiektu (bez zgody i wiedzy Właściciela lub osoby upoważnionej), należy się liczyć z dodatkową opłatą podaną w cenniku oraz opłatą manipulacyjną w wysokości 200 PLN/doba.

§ 6 Wymeldowanie i zdanie kluczy

Wymeldowanie przed godz. 8:00 (am) musi być uzgodnione z Administratorem Obiektu. Zdanie kluczy po zakończeniu najmu odbywa się w Obiekcie o godzinie ustalonej wcześniej z Administratorem Obiektu. Apartament jest sprawdzany przez personel Obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu, Goście za powstałe szkody bądź straty zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy mienie znajdujące się w Obiekcie zobowiązany jest do naprawienia szkody na zasadach ogólnych, zgodnie z kodeksem cywilnym, do czego się zobowiązuje podpisując niniejszy Regulamin. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze Obiektu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej, w przypadku braku możliwości ich wyegzekwowania polubownie.

W przypadku zgubienia kluczy do Obiektu Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50 PLN.

§ 7 Zasady Użytkowania

W momencie przekazania przez Właściciela kluczy do domku stają się Państwo jego gospodarzami ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Klienci i Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 (pm) do 6:00 (am). W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju na terenie Obiektu lub uciążliwego hałasowania w godzinach ciszy nocnej Administrator ma prawo nałożyć na Klienta karę pieniężną w wysokości 500 PLN za każdy przypadek, ma prawo obciążyć Klienta lub jego gości kosztami dojazdu grupy interwencyjnej ochrony doliczając ją do rachunku Klienta, niezależnie od tego, czy zakłócenia dokonał Klient, czy też przebywający z nim Goście. Ponadto Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia najmu ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku właściciel obiektu nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu, a Klientowi nie przysługuje prawo do odszkodowania.

Do stałego pobytu na terenie upoważnieni są jedynie Goście; przy czym, pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 na terenie dozwolony jest wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Osoby niebędące Gośćmi, a przebywające na terenie na zaproszenie Gości, zobowiązane są do opuszczenia terenu do godziny  22:00 (pm), a ich nocowanie bez zgody gospodarza obiektu jest zabronione. Goście, którzy zaprosili takie osoby, ponoszą za nie odpowiedzialność, w tym za przestrzeganie przez te osoby postanowień niniejszego Regulaminu.

W Obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz świec. Ponadto, zabronione jest palenie ognia w miejscach do tego nie przeznaczonych, a w szczególności pozostawianie bez nadzoru otwartego ognia, użytkowania, żelazek, kuchenek, klimatyzacji oraz urządzeń grzewczych domków, a także innych urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe.

Klient po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać Obiekt, tzn. sprawdzić meble, okna, kabiny prysznicowe, stół jadalny itd. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast bezpośrednio do Administratora lub osoby upoważnionej.

Administrator dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. Ukrytych, ale tylko w elementach niewidocznych. Brak uwag ze strony Klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu.

Klient odpowiada finansowo za szkody i zniszczenia (w tym wyposażenia i urządzeń technicznych) powstałe na terenie obiektu w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu Klient wyraża zgodę na obciążenia go kosztami naprawy lub usunięcia szkody.

O konieczności dokonania napraw w apartamencie przed przystąpieniem do użytkowania Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela obiektu. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domku. O konieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela Obiektu lub osobę do tego upoważnioną. Wszelkie ewentualne usterki w apartamentach oraz inne problemy dotyczące funkcjonowania obiektów wynikłe w trakcie użytkowania, Goście są zobowiązani zgłaszać na bieżąco Właścicielowi lub osobie upoważnionej. Dokonane zniszczenia obciążają Gości określonego domku.

Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domku/apartamentu w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń, sprzętów kuchennych, grilla, wyrzucenia śmieci. W przypadku rażącego nieporządku może zostać pobrana dodatkowa oplata w wysokości 250 PLN. Zabroniona jest zamiana domków między Gośćmi, przesuwanie lub przenoszenie mebli, zamiana naczyń oraz innego wyposażenia domków.

Administrator nie odpowiada za pozostawione mienie Klienta na terenie Obiektu. Klient dołoży wszelkich starań aby zabezpieczyć należycie swoje mienie.

§ 8 Reklamacje

  1. Gość ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług wyłącznie w okresie pobytu na Obiekcie.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmuje bezpośrednio Administrator telefonicznie: +48 509895743, reklamacje pisemne należy składać na adres apartamentyprzymuzeum@gmail.com
  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§ 9 Zwierzęta

Akceptujemy pobyt z małymi i domowymi zwierzętami. Za pobyt pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 100 PLN. Właściciel w pełni odpowiada za swoje zwierzę, w szczególności psy wyprowadza wyłącznie na smyczy na terenie obiektu. W przypadku pobytu ze zwierzętami wymaga się od Klienta dodatkowego zabezpieczenia sofy/kanapy w salonie własnym kocem lub innym materiałem przed  ewentualnymi zabrudzeniami, sierścią i uszkodzeniami. W przypadku braku zastosowania się do ww. zasad Administrator może żądać dodatkowej opłaty za rażący nieporządek opisany w § 6.

§ 10 Parkowanie pojazdów

Wyłącznie dla Klientów Obiektu dostępny jest nieodpłatny, niestrzeżony parking.

Zezwala się Klientom na parkowanie ich samochodów na terenie Obiektu wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. W szczególności zabrania się poruszania się pojazdami po trawnikach i miejscach wykluczonych z ruchu, dojazdów pożarowych, zakazach wjazdu itp.

Goście parkują swoje pojazdy na terenie obiektu bez zawierania dodatkowej umowy przechowywania tych pojazdów oraz pozostawionych w nich rzeczy i pieniędzy, ani innej umowy o podobnym charakterze.

Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenia tych pojazdów oraz pozostawionego w nich mienia.

§ 11 Sytuacje wyjątkowe / siły wyższe / awarie

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Administrator rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi zmiany terminu rezerwacji lub dokonania anulacji rezerwacji (tylko w przypadku, gdy Obiekt nie będzie w stanie dokonać zmiany w terminie rezerwacji). Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gości lub ich majątku, z powodu niezależnych od Administratora, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone, jeśli inne rozwiązania nie wejdą w życie (zmiana terminu rezerwacji). W przypadku odwołania rezerwacji przez Administratora, z przyczyn zależnych od niej, na maksymalnie 5 dni przed rozpoczęciem okresu najmu Obiektu, Apartamenty Przy Muzeum zobowiązuje się do dokonania zwrotu wpłaconych należności. Apartamenty Przy Muzeum nie są zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek kar, odszkodowań, itp. z tytułu odwołania rezerwacji.

Administrator zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w Apartamencie bez zbędnej zwłoki do 48 h chyba, że charakter usterki wymaga dłuższego czasu jej naprawy. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Apartamenty Przy Muzeum (dostawa mediów, w tym TV oraz Internet, awarie sprzętów znajdujących się w Apartamencie), nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub najmu Obiektu i tym samym nie są podstawą do obniżenia lub zwrotu opłaty za najem lub kaucji rezerwacyjnej (zadatku).

 

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
  2. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym jest polskie prawo.
  3. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela.
  4. Na cały okres pobytu zalecane jest zawarcie ubezpieczenia we własnym zakresie. Cena usług świadczonych przez Właściciela Obiektów nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) w czasie całego rekreacyjnego pobytu, odpowiedzialność ponosi Klient.
  5. Nie wynajmujemy Obiektów na wieczory kawalerskie/panieńskie. W przypadku zatajenia takiej informacji Administrator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w Obiekcie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy.

                                                                                             

 

                                                                                                   Polityka Prywatności

1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników strony internetowej https://apartamentyprzymuzeum.pl/ (dalej: "Strona").
1.2. Administratorem danych osobowych jest Kolbi Market Sp. z o.o. z siedzibą w Brzezinach, ul. Piłsudskiego 51, 95-060 Brzeziny, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001011660, NIP: 8331406763, REGON: 52409177, zwana dalej "Apartamenty Przy Muzeum".
1.3. Kontakt z administratorem w sprawach związanych z ochroną danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: apartamentyprzymuzeum@gmail.com

2. Zakres przetwarzanych danych osobowych
2.1. Apartamenty Przy Muzeum przetwarza dane osobowe użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług, w tym rezerwacji apartamentów.
2.2. Przetwarzane dane obejmują m.in.:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dane dotyczące rezerwacji (np. termin pobytu, liczba osób),
  • adres IP oraz pliki cookies w celu optymalizacji funkcjonowania Strony.

3. Cel i podstawy prawne przetwarzania danych
3.1. Dane osobowe są przetwarzane w celu:

  • realizacji umowy rezerwacji apartamentów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • prowadzenia korespondencji i obsługi klienta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • spełnienia obowiązków prawnych (np. obowiązki podatkowe) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • prowadzenia działań marketingowych za zgodą użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4. Odbiorcy danych osobowych
4.1. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z administratorem, w tym dostawcom systemów rezerwacyjnych, operatorom płatności, dostawcom usług hostingowych oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych
5.1. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6. Prawa użytkowników
6.1. Każdy użytkownik ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • sprostowania błędnych danych,
  • usunięcia danych (prawo do "bycia zapomnianym"),
  • ograniczenia przetwarzania danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
    6.2. W celu realizacji praw można skontaktować się z administratorem pod adresem e-mail: apartamentyprzymuzeum@gmail.com

7. Pliki cookies i technologie śledzące
7.1. Strona wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy funkcjonalności oraz dostosowania treści do preferencji użytkowników.
7.2. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki.

8. Zabezpieczenia danych
8.1. Apartamenty Przy Muzeum stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem oraz ich utratą.

9. Zmiany w Polityce Prywatności
9.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Aktualna wersja będzie publikowana na Stronie.

10. Kontakt
10.1. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z administratorem pod adresem e-mail: apartamentyprzymuzeum@gmail.com

 
 
Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja